პროექტის თემა: Water birds
სამიზნე ჯგუფი: მე–5 კლასი
განხორციელების დრო: 2 კვირა
მასწავლებელი : ციცი ჭანტურია
საკლასო მენეჯმენტი: ინტერნეტი, ციფრული აპარატი, ფორმატი,დაფა, ცარცი.
უცხ.ს.IV.17. მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემებზე ლაპარაკი.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· გადმოსცემს მოსმენილი/წაკითხული ტექსტის შინაარსს;
· გადმოსცემს რაიმე შემთხვევის მნიშვნელოვან დეტალებს;
· აღწერს რეალურ თუ წარმოსახვით მოვლენას;
უცხ.ს.IV.18. მოსწავლე ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· იყენებს სასაუბრო თემის შესაბამის ნასწავლ ლექსიკას;
· იცავს სინტაქსურ მიმართებებს ნასწავლ ენობრივ კონსტრუქციებში;
· ამბების გადმოცემისას მართებულად იყენებს ზმნის ნასწავლ ფორმებს წარსული, ახლანდელი და მომავალი დროის გამოსახატად;
· იყენებს მარტივ სტრუქტურებს მოქმედებათა თანადროულობისა და თანამიმდევრულობის (წინმსწრები/მერმინდელი მოქმედებების) გამოსახატად.
პროექტ–გაკვეთილის მსვლელობა
მასწავლებლის მიერ მოსწავლეთათვის ამოცანის დასმა;
დაგეგმვა;
ორგანიზაციული საკითხები:
ჯგუფების შექმნა;
ფუნქციების განაწილება;
კონკრეტული დავალებების განაწილება.
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები:
Which are lake, ocean and river birds?
Which is the most beautiful bird? Why?
Which are the domestic and wild birds?
მათთვის საინტერესო თემაზე შევარჩიეთ თემა პროექტისთვის.
მათთვის საინტერესო თემაზე შევარჩიეთ თემა პროექტისთვის.
მოსწავლეებმა მოიძიეს ინფორმაცია ტბის, მდინარის და ოკეანის ფრინველებზე.
მოსწავლეები დავყავი ორ ჯგუფად, გავაცანი ჯგუფური მუშაობის წესები.გადაინაწილეს ფუნქციები. გამოხატეს სურვილი პოსტერი წარმოედგინათ ნახატის სახით,რომელშიც წარმოდგენილი იქნებოდა წყლის ფრინველები. ასევე PPT პრეზენტაცია. იყვნენ აქტიურად და ხალისით ჩართულები.
მოსწავლეთა შეფასება ხდება მიმდინარე განმავითარებელი და მიმდინარე განმსაზღვრელი შეფასებებით.
შედეგები / პროდუქტები
მოკვლეული მასალა საპრეზენტაციო პროგრამის სლაიდ შოუს სახით. ნახატის სახით.
მოსწავლეებმა ზედსართავი სახელების გამოყენებით დაახასიათეს და ისაუბრეს წყლის სხვადასხვა ფრინველებზე, მათ საფრთხეებზე.
მოსწავლეებმა შექმნეს პროექტ გაკვეთილზე მუშაობის ამსახველი მასალები.
მოსწავლეებმა მოახდინეს ცოდნის სისტემატიზაცია.
არსებული ცოდნის რეალურ ცხოვრებასთან ინტეგრირება.
სწავლა გახდა უფრო საინტერესო და სახალისო, რაც ზრდის შინაგან მოტივაციას.
მოსწავლეებს განუვითარდათ მაღალი სააზროვნო უნარები; ანალიზი, სინთეზი, შეფასება, კრიტიკული აზროვნება, ჯგუფური მუშაობის, თანამშრომლობითი და კომუნიკაციის უნარ–ჩვევები, ორგანიზაციის უნარი, პროდუქტის შექმნის კომპეტენცია.
პროექტის განხორციელების პროცესში მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი
დაკვირვების საგანი
|
კომენტარები
|
შედგა თუ არა თანამშრომლობა ჯგუფში
|
თანამშრომლობა შედგა
|
იყვნენ თუ არა მოსწავლეები მოტივირებულნი და რამ განაპირობა მოტივაცია
|
იყვნენ მოტივირებულნი,რადგან თემა იყო შერჩეული მათ მიერ.
|
აგრძელებდნენ თუა არა მოსწავლეები მუშაობას გაკვეთილების შემდეგ
|
დიახ, აგრძელებდნენ.
|
ჰქონდა თუ არა მათ შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატური და საქმიანი ხასიათი
|
მათ შეხვედრებს ჰქონდა სისტემატური და საქმიანი ხასიათი.
|
იყვნენ თუ არა ჯგუფში პასიური მოსწავლეები და რა იყო მათი პასიურობის მიზეზი
|
არა
|
იმოქმედა თუ არა პროექტის განხორციელების პროცესმა მათ მოსწრებაზე
|
დიახ
|
პროექტ–გაკვეთილის შეფასება
კრიტერიუმი
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
შენიშვნა
|
პრობლემა. რამდენად აქტუალურია და რამდენად ცხადად არის ეს დასაბუთებული
| ||||
მიზანი. რამდენად კონკრეტული, მიღწევადი, ნათელი და გაზომვადია.
| ||||
ამოცანები.რამდენად შეესაბამება თითოეული ამოცანა პროექტის მიზანს.
| ||||
განხორციელების გზები. რამდენად უზრუნველყოფს მიზნის მიღწევას, რამდენად რაციონალურია და პრაქტიკული, რამდენად რეალურია ვადები და არის თუ არა ფუნქციები გადანაწილებული ჯგუფის წევრებს შორის.
| ||||
შედეგი. რამდენად რეალურია აღნიშნული შედეგის მიღწევა და რამდენად შეესაბამება მიზანს.
| ||||
რესურსები.რამდენად ზუსტად არის განსაზღვრული. რა არის საჭირო პროექტით გათვალისწინებული საქმიანობისათვის.
| ||||
დიზაინი. რამდენად ლოგიკურად არის აგებული პროექტი ( თანმიმდევრობა) ლაკონური და მარტივი ენა.
|
პროექტ გაკვეთილის შეფასება მოსწავლეების მიერ
იმისათვის რომ მომავალში პროექტზე მუშაობა გავაუმჯობესოთ, მინდა გავარკვიო, როგორ შეაფასებდით მას.
1. როგორი შთაბეჭდილება დაგრჩა, გასწავლა თუ არა რაიმე პროექტზე მუშაობამ?
ა) ბევრი რამ მასწავლა
ბ) მასწავლა
გ) ახალი თითქმის არაფერი მისწავლია
დ) ახალი არაფერი მისწავლია;
2.შეიცვალა თუ არა ამ პროექტზე მუშაობისას ჯგუფის წევრთა ურთიერთობა?
ა) ბევრად უკეთესი გახდა
ბ) უკეთესი გახდა
გ) ისეთივე დარჩა როგორიც იყო
დ) გაუარესდა
3.ნათელი იყო თუ არა შენთვის საკუთარი როლი პროექტის წარმატებით განხორციელებასა და შედეგის მიღწევაში?
ა) სავსებით ნათელი იყო
ბ) ძირითადად ნათელი იყო
გ) არც ისე ნათელი იყო
დ) სრულიად გაურკვეველი იყო
4. „მასწავლებელმა მიჩვენა,როგორ უნდა მემუშავა პროექტზე“.
ა) სავსებით ვეთანხმები
ბ) ვეთანხმები
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები
დ) არ ვეთანხმები
5. „როდესაც მხარში დგომა მჭირდებოდა, მასწავლებელი ყოველთვის ჩემ გვერდით იყო“.
ა) სავსებით ვეთანხმები
ბ) ვეთანხმები
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები
დ) არ ვეთანხმები
6. „ შედეგებით კმაყოფილი ვარ „
ა) სავსებით ვეთანხმები
ბ) ვეთანხმები
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები
დ) არ ვეთანხმები
7. ყველაზე მეტად რას შეაქებდი ან გააკრიტიკებდი პროექტში?
ქება: ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
კრიტიკა: ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
proeqtze muSaobis procesSi moswavleTa Sefaseba maswavleblis mier
qulebi
|
moqniliba
|
miRweuli qula
|
5
|
moswavles Zalian kargad SeuZlia mopovebuli informaciis, winadadebebisa da rCevebis adaptireba da damoukideblad maTi adekvaturi gamoyeneba.
| |
4
|
moswavles SeuZlia mopovebuli informaciis, winadadebebisa da rCevebis adaptireba da maTi adekvaturi gamoyeneba.
| |
3
|
moswavles sxvaTa umniSvnelo daxmarebiT SeuZlia mopovebuli informaciis, winadadebebisa da rCevebis adaptireba da gamoyeneba.
| |
2
|
moswavles uWirs mopovebuli informaciis,winadadebebis,rCevebis adaptireba da gamoyeneba.
| |
1
|
moswavles Zalian uWirs mopovebuli informaciis,winadadebebis, rCevebis adaptireba da gamoyeneba.
| |
0
|
moswavles ar SeuZlia mopovebuli informaciis, winadadebebis, rCevebis adaptireba da gamoyeneba.
| |
TanamSromlobis unari
|
prezentaciis Sefasebis rubrika
pasuxobs Temas
|
1
|
flobs auditorias(iyenebs mimikas,Jestikulacias,intonacias)
|
2
|
saubrobs gamartuli eniT da iyenebs Sesabamis terminologias)
|
2
|
iyenebs gansxvavebul wyaroebs
|
2
|
adarebs movlenebs, Faqtebs, sagnebs
|
1
|
iyenebs TvalsaCinoebas
|
1
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
0 comments:
Post a Comment