სასკოლო პროექტი:ექსკურსია ენგურ–ჰესზე–2015–16 წელი. 6 კლასი


დააჭირეთ აქ და დაათვალიერეთ პროექტის პორტფოლიო




                                           სასწავლო პროექტი

1.     პროექტი:  ექსკურსია ჯვარში, ენგურის ჰიდროელექტროსადგურში, ოჭანეს დედათა მონასტერში და ჯვარზენზე.
2. პროექტის მთავარი იდეა: უდიდესი ჰესის ამიერკავკასიაში მონახულება. ოჭანეს დედათა მონასტრის მონახულება და დედაოების გაცნობა.
3. პროექტის აქტუალობა: საკუთარი რაიონის ღირსშესანიშნავი ადგილების გაცნობა–მონახულება. ენგურ–ჰესის თაღოვანი კაშხალის, რომელსაც მინიჭებული აქვს ეროვნული მნიშვნელობის კულტურული ძეგლის სტატუსი.ყოველივე ეს კი გამოიწვევს მოსწავლეთა მოტივაციის ზრდას.
4. პროექტის მიზნები: გაეცნონ ტერიტორიას, სადაც მდებარეობს ენგურ–ჰესი და ნახონ  დედათა ყოფითი პირობები.
·  მოსწავლეებში სასწავლო მასალისადმი ინტერესის გაზრდა;
·  ისტ ტექნიკის გამოყენება;
·  ყალიბდება ინფორმაციისადმი კრიტიკულ მიდგომისა და საკუთარი თვალთახედვის
  არგუმენტირების უნარი;
·  კომუნიკაციისა და სოციალური უნარ–ჩვევების ჩამოყალიბება;
·  ინდივიდუალური პასუხისმგებლობის ზრდა.

5.მონაწილეთა ასაკი: 11 წელი.
6. ვადების ხანგრძლივობა: 1 კვირა.3 დღე–მასალის მოძიება;1 დღე–ექსკურსიისთვის;3 დღე –პრეზენტაცის მომზადება.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას: პრეზენტაციის მომზადება,სურათების გამოქვეყნება.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ტრანსპორტი, ფოტოაპარატი, ვიდეოკამერა.მოსწავლეების  ჩანაწერთა დღიურები.ფოტოალბომები,პრეზენტაციის განთავსება ბლოგში.
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები) : ექსკურსიის დაგეგმვა,მოწყობა,ექსკურსია,პრეზენტაცია,სლაიდშოუ.
მოსწავლეებს დავავალებ ენგურ–ჰესის შესახებ ინფორმაციის მოწოდებას;
·                     ინფორმაციას თემატურად გადავანაწილებ ინდივიდუალურად;
·                     მოსწავლეებს დავავალებ ექსკურსიის მსვლელობისას გააკეთონ ჩანაწერები.


10. საგნებთან,საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან სასწავლო კავშირი:
ბუნება,ისტორია,გეოგრაფია.
პროექტის ხელმძღვანელი (დამრიგებელი): ციცი ჭანტურია.
ხელმძღვანელის ელ–ფოსტა: zizilevani@gmail.com
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი: tsitsi2skola.blogspot.com











0 comments:

Post a Comment