ციცი ჭანტურიას
English World 4
კვირეული საათი – 3, 36 კვირა, 108 საათი
თემატურ–კალენდარული გეგმა
2014__2015
V კლასი
სახელმძღვანელო: English World 4
კვირეული დატვირთვა: 3 საათი
I სემესტრი: ___ გაკვეთილი; 4 შემაჯამებელი (სულ– ____გაკ.)
II სემესტრი: ___ გაკვეთილი; 4 შემაჯამებელი (სულ– ___ გაკ.)
წელიწადში ___ გაკვეთილი; ___ სასწავლო კვირა
N
|
Topic–თემა
|
Page–გვერდი
|
Vocabulary–ლექსიკა
|
Grammar–გრამატიკა
|
Teaching hours – დათმობილი საათები
|
Date - თარიღი
|
1
|
Welcome unit
|
4-21
|
Revision
|
5 h.
| ||
2
|
Unit1 School clubs
|
22-29
|
School clubs hobbies and sports
|
Past simple, irregular verbs
|
7 h.
| |
3
|
Progress test 1
|
1 h.
| ||||
4
|
Unit 2 In the theatre
|
30-37
|
Theatre, the stage
|
Past continuous
|
7 h.
| |
5
|
Progress test 2
|
1 h.
| ||||
6
|
Unit 3 Water birds
|
38-45
|
The nature of birds
|
Adjectives. Degrees of comparison
|
7 h.
| |
7
|
Revision 1
|
46-47
|
1 h.
| |||
8
|
Progress test 3
|
1 h.
| ||||
9
|
Unit 4 Crafts
|
48-55
|
Crafts, tools and products
|
Past simple
|
7 h.
| |
10
|
Progress test 4
|
1 h.
| ||||
11
|
Unit 5 All about a show
|
56-63
|
Posters, programmes and tickets
|
Past continuous
|
7 h.
| |
12
|
Unit 6 Changes of the world
|
64-71
|
Life stages of insects and animals
|
Future simple
|
5 h.
| |
13
|
Revision 2
|
72-73
|
1 h.
| |||
14
|
Progress test 5
|
1 h.
| ||||
15
|
Unit 7 People of the world
|
74-81
|
Parts of the world: land, sea and ocean
|
There is/ There are
|
7 h.
| |
16
|
Unit 8 The Incas
|
82-89
|
Inca wealth, soldiers and weapons
|
Somebody, anybody, nobody
|
7 h.
| |
17
|
Progress test 6
|
1 h.
| ||||
18
|
Unit 9 Chinese inventions
|
90-97
|
Early technology
|
Future simple/ Present simple;if clauses
|
7 h.
| |
19
|
Revision 3
|
98-99
|
1 h.
| |||
20
|
Progress test 7
|
1 h.
| ||||
21
|
Unit 10 Space travel
|
100-107
|
Space exploration and space crafts
|
There is/There are
|
7 h.
|
- -
|
22
|
Unit 11 Life in the north
|
108-115
|
Clothing and equipment for a cold climate
|
Present perfect simple
|
7 h.
|
- -
|
23
|
Progress test 8
|
1 h.
| ||||
24
|
Unit 12 A desert oasis
|
116-123
|
Desert geography and features
|
Relative pronoun who
|
6 h.
| |
25
|
Revision 4
|
124-125
|
1 h.
|
სახელმძღვანელო: Gateway B1 11 კლასი
კვირეული დატვირთვა: 2 საათი I სემესტრი __ გაკვეთილი, 2 შემაჯამებელი (სულ __ გაკ.) II სემესტრი __ გაკვეთილი, 3 შემაჯამებელი (სულ __ გაკ)
წელიწადში სულ __ გაკვეთილი; __ სასწავლო კვირა
N
|
Topic-თემა
|
Page-გვერდი
|
Vocabulary-ლექსიკა
|
Grammar-გრამატიკა
|
Teaching hours-დათმობილი საათები
|
Date-თარიღი
|
1
|
Unit 1 Family matters
|
6-17
|
Ages and stages of life; the family; noun suffixes -ment, -ion, -ence
|
Present simple and present continuous; articles
|
5 h.
| |
2
|
Unit 2 Criminal records
|
18-29
|
Crimes; criminals; phrasal verbs connected with investigating and finding
|
Past cont. past simple
|
5 h.
| |
3
|
Gateway to exams(units 1-2)
Review and practice
|
30-31
|
1 h.
| |||
4
|
Unit 3 Lost in translation
|
32-43
|
Countries, nationalities and languages; negative prefixes un-, in-, im-, ir-, il-
|
Some, any, much, many, a lot of, a few, a little
|
5 h.
| |
5
|
Unit 4 Fit and well
|
44-55
|
Parts of the body; health problems and illnesses; compound nouns connected with health and medicine
|
Present perfect(ever, never, for, since, just, yet, already)
Present perfect and Past simple
|
5 h.
| |
6
|
Gateway to exams(units 3-4)
Review and practice
|
56-57
|
1 h.
| |||
7
|
Unit 5 TV world
|
58-69
|
TV programmes
|
Comparatives and superlatives; less…than, (not) as…as; too, not enough
|
5 h.
| |
8
|
Unit 6 Living planet
|
70-81
|
Geographical features; the environment
|
Zero/first conditional; be going to, will; will, may, might
|
5 h.
| |
9
|
Gateway to exams(units 5-6)
Review and practice
|
82-83
|
1 h.
| |||
10
|
Unit 7 Odd jobs
|
84-95
|
Jobs; personal qualities; compound adjectives
|
Modal verbs of obligation, prohibition and advice;
Second conditional
|
5 h.
| |
11
|
Unit 8 Good friends
|
96-107
|
Relationships; feelings; noun suffixes -ness, -ship, -dom
|
Past perfect
Gerunds and infinitives
|
5 h.
| |
12
|
Gateway to exams(units 7-8)
Review and practice
|
108-109
|
1 h.
| |||
13
|
Unit 9 Read on
|
110-121
|
Fiction; Non-fiction; phrasal verbs connected with reading and writing
|
Reported speech-statements, questions
|
5 h.
|
- -
|
14
|
Unit 10 Cyberspace
|
122-133
|
Computers and computing; the Internet; collocations wit email
|
The passive-present simple and other tenses
|
5 h.
| |
15
|
Gateway to exams(units 9-10)
Review and practice
|
134-135
|
1 h.
| |||
16
|
Progress test 1
|
1 h.
| ||||
17
|
Progress test 2
|
1 h.
| ||||
18
|
Progress test 3
|
1 h.
| ||||
19
|
Progress test 4
|
1 h.
| ||||
20
|
Final test 5
|
1 h.
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
ინგლისური ენა
|
მასწავლებელი
|
ციცი ჭანტურია
|
სწავლების კლასი, საფეხური
|
V- VI კლასი, დაწყებითი საფეხური
|
სახელმძღვანელო
|
English World 4. Liz Hocking Mary Bowen
|
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა და საათების რაოდენობა
|
2 სემესტრი, პირველი სემესტრი–41 სთ, მეორე სემესტრი–56სთ
35 სასწავლო კვირა, 97 სთ.
|
სასწავლო საგნის სტატუსიმოცემულ კლასში
|
ძირითადი სასწავლო საგანი ( I უცხოური ენა)
|
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
|
English World - ის მეოთხე დონე განკუთვნილია მოსწავლეებისთვის, რომლებიც უკვე სამი წელია სწავლობენ ინგლისურს. მეოთხე დონე იწყება მესამე დონის განვლილი მასალის შეჯამებით, რათა მასწავლებელმა შეძლოს მოსწავლეების პროგრესის შეჯამება სხვადასხვა კუთხით. მეოთხე დონის სტრუქტურა მსგავსია მესამე დონისა, იმ განსხვავებით, რომ მეოთხე დონეში წარმოდგენილია უფრო რთული ტექსტები და აქტივობები. ყურადღების გამახვილება ლექსიკაზე მოსწავლეებს ეხმარება სიტყვების მარაგის გამდიდრებაში, ხოლო ლექსიკონთან მუშაობის ტექნიკა და სხვა ლოგიკური სავარჯიშოები უფრო კონსტრუქციულს ხდის სწავლის პროცესს. სამუშაო რვეულში გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება მოსწავლეებს ეხმარება, კარგად შეიმეცნონ ენის სტრუქტურა და მინიმუმამდე დაიყვანონ გრამატიკული შეცდომები. მოსმენის სავარჯიშოები ავითარებს მოსმენილი ტექსტიდან შინაარსთან ერთად დეტალებისა და სპეციფიკური ინფორმაციის აღქმის უნარს. საუბრის სავარჯიშოები ეხმარება მოსწავლეს ბუნებრივი ინტონაციისა და სწორი გამოთქმის შესწავლაში. ტექსტის წერაზე ორიენტირებული სავარჯიშოები კვლავაც წერის უნარების გაუმჯობესების ძირითადი საშუალებაა, რასაც შემდგომში მოსწავლის მიერ თავად შედგენილი ტექსტის წერა მოსდევს. მოსწავლეებს მოეთხოვებათ საკუთარი პორტფოლიოების (ნაშრომების ისტორია) წარმოება, რაც ნათლად ასახავს მათ სწავლის პროგრესს და დამოუკიდებლად სწავლის სურვილს აღუძრავს.
|
სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები
|
მოსწავლე უნდა ფლობდეს English World 3–ის დონის შესაფერის გრამატიკულ სტრუქტურებს და ლექსიკურ მარაგს.
|
საგნის სწავლების მიზანი და ამოცანები
|
განუვითაროს მოსწავლეს უცხოური ენის სტანდარტის, დIII დონით გათვალისწინებული მიმართულებების (მოსმენა, კითხვა, წერა, ლაპარაკი, კულტურათა დიალოგი, უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება (მედიაცია), სწავლის სწავლა) მოთხოვნის შესაბამისი ცოდნა და უნარ–ჩვევები.
მოსმენა: მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მცირე ზომის დიალოგის, თხრობითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტის გაგება, შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
კითხვა: მოსწავლეს შეუძლია ღია ბარათის, პირადი წერილის წაკითხვა და გაგება,მოსმენილი ტექსტის წაკითხვა და გაგება,კონკრეტული ინფორმაციის მოძიება პრაგმატული ხასიათის საბავშვო ინფორმაციულ ტექსტში ,შემეცნებითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტების წაკითხვა და გაგება.სხვადასხვა ტიპის მარტივი ტექსტის,სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა, შინაარსის გაგების გასაადვილებლად სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება.
წერა: მოსწავლეს შეუძლია დამხმარე საშუალებებზე დაყრდნობით მიკროტექსტების შედგენა,წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
ლაპარაკი: მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა, გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათიგამოყენება.შეუძლია გაბმულად მეტყველება.
კულტურათა დიალოგი: მოსწავლე იჩენს ინტერესს კულტურული განსხვავებების მიმართ.
უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება(მედიაცია):
მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე სხვადასხვა ტიპის პროექტის განხორციელება (მაგ., ზეიმისმოწყობა,გენეალოგიური ხისშედგენა, ზღაპრისდადგმა და სხვა).
სწავლის სწავლა: მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლოპროცესში.შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით.შეუძლია სხვადასხვა ხერხის გამოყენება ლექსიკური მასალის ასათვისებლად.შეუძლია თანაკლასელებთან,მასწავლებელთან, ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობა.
მოამზადოს მოსწავლე English World 5 წიგნისთვის.
|
სასწავლო კურსის მისაღწევი შედეგები
|
კურსის წარმატებით დამთავრების შემთხვევაში მოსწავლეებს უნდა შეეძლოთ:
გრამატიკა: წარსული მარტივი დროის გამეორება–გამოყენება, წარსული განგრძობითი დროის გამოყენება (ყველა ფორმა), შედარებითი ზედსართავი სახელების გამოყენება, თხრობითი ფორმის გამოყენება სხვადასხვა გრამატიკულ დროებვში, მომავლის აღწერა will–ის გამოყენებით; რაოდენობის აღმნიშვნელი a lot/ not much/not many/ a few/ a little სიტყვების გამოყენება; პირველი ტიპის პირობითი წინადადებები; აწმყო სრული დრო.
სასაუბრო ენა: წარსული შესაძლებლობების აღწერა; მახასიათებლების შედარება; too–ს გამოყენება big/heavy ზედსართავ სახელებთან; რჩევის თხოვნა/მიცემა; შეთავაზება; მომავლის შესაძლებლობების განხილვა.
უნარების განვითარება: ინტენსიური მოსმენის სავარჯიშოები და პასუხის გაცემა მოსმენილი ტექსტის მიხედვით; გრძელი და უფრო რთული ტექსტების კითხვის სტრატეგიები, სხვადასხვა ტიპის ტექსტების გაცნობა, ლექსიკონთან მუშაობის ტექნიკა. წინადადების წერიდან აბზაცის წერაზე გადასვლა. მარტივი წინადადებების გასწორება.
|
სწავლების მეთოდები
|
ინტერაქტიული მეთოდი, როლებიანი თამაშები, სიტუაციური ამოცანები, სიმულაციები, ლექცია, დისკუსია, სიმღერები, თამაშები.
|
კლასის ორგანიზაციის ფორმები
|
ჯგუფური, ინდივიდუალური, წყვილებში, მთელ კლასთან და ა. შ.
|
სასწავლო კურსის შეფასება
შეფასების ტიპები
შეფასების ფორმები
|
ფასდება:
ა) საშინაო დავალება
ბ) საკლასო სამუშაო
გ) შემაჯამებელი სამუშაო
გამოყენებულია – განმავითარებელი, განმსაზღვრელი, ინდივიდუალური და ჯგუფური შეფასების ფორმები, წინასწარ გამზადებული და კათედრის სხდომაზე დამტკიცებული შეფასების რუბრიკის მიხედვით.
შეფასება ხდება 10 ბალიანი სისტემით.
|
რესურსები
|
გაკვეთილზე საჭიროებისა და თემის მიხედვით გამოყენებულია– სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, ტესტები, პოსტერები, კომპიუტერი, პროექტორი, მაგნიტოფონი–CD player, DVD player.
|
ელექტრონული (კომპიუტერული) პროგრამები და რესურსები
|
www. Longman.com
|
სსიპ ქ.წალენჯიხის # 2 საჯარო სკოლის ინგლისური ენის მასწავლებლის
ციცი ჭანტურიას
თემატურ – კალენდარული გეგმა
2014–2015 სასწავლო წელი
English World 3
სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:
102 საათი
36 სასწავლო კვირა
კვირაში 3 საათი
სტანდარტი
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით
ციცი ჭანტურიას
თემატურ – კალენდარული გეგმა
2014–2015 სასწავლო წელი
English World 3
სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:
102 საათი
36 სასწავლო კვირა
კვირაში 3 საათი
სტანდარტი
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით
უცხ.დ.III.7.მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ტექსტზე მუშაობის საწყისი ჩვევები და სტრატეგიები.
|
unit
| ||||||||
ფლეიერი,ლეპტოპი,დაფა,ცარცი,კალამი
,რვეული,ფურცლები.
| ||||||||
ფლეიერი,ლეპტოპი,დაფა,ცარცი,კალამი
,რვეული,ფურცლები.
| ||||||||
ფლეიერი,ლეპტოპი,დაფა,ცარცი,კალამი
,რვეული,ფურცლები.
| ||||||||
სახელმძღვანელო,სამუშაო ფურცელი.ფანქრები,საწერი კალამი.
| ||||||||
Unit 4
|
Things we use.The american pioneers.Cup and ball game.Reading comprehension and vocabulary.Save Henry.(part 4) questions If+ past tense.Grammar in conversation.listening exercises.Phonics-ow. class composition.
|
მოსმენა,კითხვა და თხრობა.სურათების აღწერა.სავარჯიშოების შესრულება.მოსმენა და როლური კითხვა.წინადადებების შედგენა სურათის მიხედვით.სურათების აღწერა.როლური თამაში,მოსმენა და გამეორება.სურათებისა და ლექსიკის გამოყენებით წინადადებების დასრულება.
|
ფლეიერი,ლეპტოპი,დაფა,ცარცი,კალამი
,რვეული,ფურცლები.
|
6 სთ
| ||||
Unit 5
|
Sound and pictures.Let's listen to music.Reading comprehension and vocabulary.Save Henry. (part 5) There was,there were-construction.Grammar in conversation.A song.Listening exercise.Phonics-ir.Class composition.Let's watch TV.
|
მოსმენა,კითხვა და თხრობა.სურათების აღწერა.სავარჯიშოების შესრულება.სურათის აღწერა,მოსმენა და როლური კითხვა.Yes/No კითხვითი წინადადებების შედგენა სურათის მიხედვით.სურათების აღწერა.როლური თამაში "At the shop".მოსმენა და გამეორება.მოსმენა და მღერა.მოსმენა და კითხვებზე პასუხის გაცემა.მოსმენა და გამეორება.სურათების და ლექსიკის გამოყენებით თხზულების დაწერა.
|
ფლეიერი,ლეპტოპი,დაფა,ცარცი,კალამი
,რვეული,ფურცლები.
|
6.სთ
|
ფლეიერი,ლეპტოპი,დაფა,ცარცი,კალამი
| |||||||||
Revision2
| |||||||||
0 comments:
Post a Comment