თემატურ–კალენდარული გეგმები

სსიპ ქ.წალენჯიხის # 2 საჯარო სკოლის ინგლისური ენის მასწავლებლის
                                         ციცი ჭანტურიას

                         

                           
                                           English World 4  

                                კვირეული საათი – 3,   36 კვირა,  108 საათი


თემატურ–კალენდარული გეგმა            
  
2014__2015

V კლასი
სახელმძღვანელო: English World 4
კვირეული დატვირთვა:  3 საათი                                                                                                                                                                                                                              

I სემესტრი:  ___ გაკვეთილი; 4 შემაჯამებელი (სულ– ____გაკ.)                                                                                                                                                             
II სემესტრი:  ___ გაკვეთილი; 4 შემაჯამებელი (სულ– ___ გაკ.)
წელიწადში ___ გაკვეთილი; ___ სასწავლო კვირა


N
Topic–თემა
Page–გვერდი
Vocabulary–ლექსიკა
Grammar–გრამატიკა
Teaching hours – დათმობილი საათები
Date - თარიღი
1
Welcome unit
4-21
Revision

5 h.

2
Unit1  School clubs
22-29
School clubs hobbies and sports
Past simple, irregular verbs
7 h.

3
Progress test 1



1 h.

4
Unit 2  In the theatre
30-37
Theatre, the stage
Past continuous
7 h.

5
Progress test 2



1 h.

6
Unit 3  Water birds
38-45
The nature of birds
Adjectives. Degrees of comparison
7 h.

7
Revision 1
46-47


1 h.

8
Progress test 3



1 h.

9
Unit 4  Crafts
48-55
Crafts, tools and products
Past simple
7 h.

10
Progress test 4



1 h.

11
Unit 5  All about a show
56-63
Posters, programmes and tickets
Past continuous
7 h.

12
Unit 6  Changes of the world
64-71
Life stages of insects and animals
Future simple
5 h.

13
Revision 2
72-73


1 h.

14
Progress test 5



1 h.

15
Unit 7  People of the world
74-81
Parts of the world: land, sea and ocean
There is/ There are
7 h.

16
Unit 8  The Incas
82-89
Inca wealth, soldiers and weapons
Somebody, anybody, nobody
7 h.

17
Progress test 6



1 h.

18
Unit 9  Chinese inventions
90-97
Early technology
Future simple/ Present simple;if  clauses
7 h.

19
Revision 3
98-99


1 h.

20
Progress test 7



1 h.

21
Unit 10  Space travel
100-107
Space exploration and space crafts
There is/There are
7 h.
-          -
22
Unit 11  Life in the north
108-115
Clothing and equipment for a cold climate
Present perfect simple
7 h.
-          -
23
Progress test 8



1 h.

24
Unit 12 A desert oasis
116-123
Desert geography and features
Relative pronoun who
6 h.

25
Revision 4
124-125


1 h.





 სახელმძღვანელო:   Gateway B1 11 კლასი

კვირეული დატვირთვა:  2 საათი                                                                                                             I  სემესტრი __ გაკვეთილი,  2 შემაჯამებელი (სულ __ გაკ.)                                                                    II სემესტრი __ გაკვეთილი,  3 შემაჯამებელი (სულ __ გაკ)
წელიწადში სულ __ გაკვეთილი;  __ სასწავლო კვირა
N
Topic-თემა
Page-გვერდი
Vocabulary-ლექსიკა
Grammar-გრამატიკა
Teaching hours-დათმობილი საათები
Date-თარიღი
1
Unit 1     Family matters
6-17
Ages and stages of life; the family;  noun suffixes   -ment, -ion, -ence
Present simple and present continuous; articles
5 h.

2
Unit 2     Criminal records
18-29
Crimes; criminals; phrasal verbs connected with investigating and finding
Past cont. past simple
5 h.

3
Gateway to exams(units 1-2)
Review and practice
30-31


1 h.

4
Unit 3     Lost in translation
32-43
Countries, nationalities and languages; negative prefixes  un-, in-, im-, ir-, il-
Some, any, much, many, a lot of, a few, a little
5 h.

5
Unit 4     Fit and well
44-55
Parts of the body; health problems and illnesses; compound nouns connected with health and medicine
Present perfect(ever, never, for, since, just, yet, already)
Present perfect and Past simple
5 h.

6
Gateway to exams(units 3-4)
Review and practice
56-57


1 h.

7
Unit 5    TV world
58-69
TV programmes
Comparatives and superlatives;  less…than,  (not) as…as;  too, not enough
5 h.

8
Unit 6    Living planet
70-81
Geographical features; the environment
Zero/first conditional; be going to, will;  will, may, might
5 h.

9
Gateway to exams(units 5-6)
Review and practice
82-83


1 h.

10
Unit 7    Odd jobs
84-95
Jobs; personal qualities; compound adjectives
Modal verbs of obligation, prohibition and advice;
Second conditional
5 h.

11
Unit 8    Good friends
96-107
Relationships; feelings; noun suffixes  -ness, -ship, -dom
Past perfect
Gerunds and infinitives
5 h.

12
Gateway to exams(units 7-8)
Review and practice
108-109


1 h.

13
Unit 9    Read on
110-121
Fiction; Non-fiction; phrasal verbs connected with reading and writing
Reported speech-statements, questions
5 h.
-         -
14
Unit 10   Cyberspace
122-133
Computers and computing; the Internet; collocations wit email
The passive-present simple and other tenses
5 h.

15
Gateway to exams(units 9-10)
Review and practice
134-135


1 h.

16
Progress test 1



1 h.

17
Progress test 2



1 h.

18
Progress test 3



1 h.

19
Progress test 4



1 h.

20
Final test 5



1 h.








სასწავლო საგნის  სახელწოდება
ინგლისური ენა
მასწავლებელი
ციცი ჭანტურია
სწავლების კლასი, საფეხური
V- VI კლასი, დაწყებითი საფეხური
სახელმძღვანელო
English World 4.     Liz Hocking    Mary Bowen
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა და საათების რაოდენობა
2 სემესტრი, პირველი სემესტრი–41 სთ, მეორე სემესტრი–56სთ
35 სასწავლო კვირა, 97 სთ.
სასწავლო საგნის სტატუსიმოცემულ კლასში
ძირითადი სასწავლო საგანი ( I უცხოური ენა)
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
English World - ის მეოთხე დონე განკუთვნილია მოსწავლეებისთვის, რომლებიც უკვე სამი წელია სწავლობენ ინგლისურს. მეოთხე დონე იწყება მესამე დონის განვლილი მასალის შეჯამებით, რათა მასწავლებელმა შეძლოს მოსწავლეების პროგრესის შეჯამება სხვადასხვა კუთხით. მეოთხე დონის სტრუქტურა მსგავსია მესამე დონისა, იმ განსხვავებით, რომ მეოთხე დონეში წარმოდგენილია უფრო რთული ტექსტები და აქტივობები. ყურადღების გამახვილება ლექსიკაზე მოსწავლეებს ეხმარება სიტყვების მარაგის გამდიდრებაში, ხოლო ლექსიკონთან მუშაობის ტექნიკა და სხვა ლოგიკური სავარჯიშოები უფრო კონსტრუქციულს ხდის სწავლის პროცესს. სამუშაო რვეულში გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება მოსწავლეებს ეხმარება, კარგად შეიმეცნონ ენის სტრუქტურა და მინიმუმამდე დაიყვანონ გრამატიკული შეცდომები. მოსმენის სავარჯიშოები ავითარებს მოსმენილი ტექსტიდან შინაარსთან ერთად დეტალებისა და სპეციფიკური ინფორმაციის აღქმის უნარს. საუბრის სავარჯიშოები ეხმარება მოსწავლეს ბუნებრივი ინტონაციისა და სწორი გამოთქმის შესწავლაში. ტექსტის წერაზე ორიენტირებული სავარჯიშოები კვლავაც წერის უნარების გაუმჯობესების ძირითადი საშუალებაა, რასაც შემდგომში მოსწავლის მიერ თავად შედგენილი ტექსტის წერა მოსდევს. მოსწავლეებს მოეთხოვებათ საკუთარი პორტფოლიოების (ნაშრომების ისტორია) წარმოება, რაც ნათლად ასახავს მათ სწავლის პროგრესს და დამოუკიდებლად სწავლის სურვილს აღუძრავს.
სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები
მოსწავლე უნდა ფლობდეს English World 3–ის დონის  შესაფერის გრამატიკულ სტრუქტურებს და ლექსიკურ მარაგს.
საგნის სწავლების მიზანი და ამოცანები
განუვითაროს მოსწავლეს უცხოური ენის სტანდარტის, დIII დონით გათვალისწინებული მიმართულებების (მოსმენა, კითხვა, წერა, ლაპარაკი, კულტურათა დიალოგი, უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება (მედიაცია), სწავლის სწავლა) მოთხოვნის შესაბამისი ცოდნა და უნარ–ჩვევები.
მოსმენა: მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მცირე ზომის დიალოგის, თხრობითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტის გაგებაშინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
კითხვა: მოსწავლეს შეუძლია ღია ბარათის, პირადი წერილის წაკითხვა და გაგება,მოსმენილი ტექსტის წაკითხვა და გაგება,კონკრეტული ინფორმაციის მოძიება   პრაგმატული ხასიათის   საბავშვო ინფორმაციულ ტექსტში ,შემეცნებითი ხასიათის  ილუსტრირებული ტექსტების წაკითხვა და გაგება.სხვადასხვა ტიპის მარტივი ტექსტის,სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა, შინაარსის გაგების გასაადვილებლად სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება. 
წერა:          მოსწავლეს შეუძლია დამხმარე საშუალებებზე დაყრდნობით მიკროტექსტების შედგენა,წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი  უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
ლაპარაკი: მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობაგამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათიგამოყენება.შეუძლია გაბმულად მეტყველება.
კულტურათა დიალოგი: მოსწავლე იჩენს ინტერესს კულტურული განსხვავებების მიმართ.
უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება(მედიაცია):
მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე სხვადასხვა ტიპის პროექტის განხორციელება (მაგ., ზეიმისმოწყობა,გენეალოგიური ხისშედგენა, ზღაპრისდადგმა და სხვა).
სწავლის სწავლა: მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლოპროცესში.შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით.შეუძლია სხვადასხვა ხერხის გამოყენება ლექსიკური მასალის ასათვისებლად.შეუძლია თანაკლასელებთან,მასწავლებელთან, ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობა.

მოამზადოს მოსწავლე English World 5 წიგნისთვის.
სასწავლო კურსის მისაღწევი შედეგები
კურსის წარმატებით დამთავრების შემთხვევაში მოსწავლეებს უნდა შეეძლოთ:
გრამატიკა:  წარსული მარტივი დროის გამეორება–გამოყენება, წარსული განგრძობითი დროის გამოყენება (ყველა ფორმა), შედარებითი ზედსართავი სახელების გამოყენება, თხრობითი ფორმის გამოყენება სხვადასხვა გრამატიკულ დროებვში, მომავლის აღწერა will–ის გამოყენებით; რაოდენობის აღმნიშვნელი a lot/ not much/not many/ a few/ a little სიტყვების გამოყენება; პირველი ტიპის პირობითი წინადადებები; აწმყო სრული დრო.
სასაუბრო ენა: წარსული შესაძლებლობების აღწერა; მახასიათებლების შედარება; too–ს გამოყენება  big/heavy ზედსართავ სახელებთან; რჩევის თხოვნა/მიცემა; შეთავაზება;  მომავლის შესაძლებლობების განხილვა.
უნარების განვითარება: ინტენსიური მოსმენის სავარჯიშოები და პასუხის გაცემა მოსმენილი ტექსტის მიხედვით; გრძელი და უფრო რთული ტექსტების კითხვის სტრატეგიები, სხვადასხვა ტიპის ტექსტების გაცნობა, ლექსიკონთან მუშაობის ტექნიკა. წინადადების წერიდან აბზაცის წერაზე გადასვლა. მარტივი წინადადებების გასწორება.
სწავლების მეთოდები
ინტერაქტიული მეთოდი,  როლებიანი თამაშები, სიტუაციური ამოცანები, სიმულაციები, ლექცია, დისკუსია, სიმღერები, თამაშები.
კლასის ორგანიზაციის ფორმები
ჯგუფური, ინდივიდუალური, წყვილებში, მთელ კლასთან და ა. შ.
სასწავლო კურსის შეფასება
  შეფასების ტიპები
  შეფასების ფორმები

ფასდება:
         ა) საშინაო დავალება
         ბ) საკლასო სამუშაო
         გ) შემაჯამებელი სამუშაო
გამოყენებულია – განმავითარებელი, განმსაზღვრელი, ინდივიდუალური და ჯგუფური შეფასების ფორმები, წინასწარ გამზადებული და კათედრის სხდომაზე დამტკიცებული შეფასების რუბრიკის მიხედვით.
          შეფასება ხდება 10 ბალიანი სისტემით.
რესურსები
გაკვეთილზე საჭიროებისა და თემის მიხედვით გამოყენებულია– სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, ტესტები, პოსტერბი, კომპიუტერი, პროექტორი, მაგნიტოფონი–CD player, DVD player.
ელექტრონული (კომპიუტერული) პროგრამები და რესურსები

www. Longman.com



სსიპ ქ.წალენჯიხის # 2 საჯარო სკოლის ინგლისური ენის მასწავლებლის
                                             ციცი ჭანტურიას 

                                      თემატურ – კალენდარული გეგმა
                                             2014–2015 სასწავლო წელი   

                                                           English World 3

      
             სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:

102 საათი
36  სასწავლო კვირა
კვირაში 3 საათი


                                                    სტანდარტი
  წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით



       მოსმენა
         კითხვა
         წერა


 უცხ.დ.III.1.მოსწავლეს 
შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს მარტივი ინსტრუქციების გაგება.


უცხ.დ.III.2.მოსწავლეს შეუძლია ილუსტრირებული მინი დიალოგების/მონოლოგების გაგება.


უცხ.დ.III.3.მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული აღწერითი/ნარატიული ტექსტების გაგება.


უცხ.დ.III.4.მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
 უცხ.დ.III.5.მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტების გაშიფვრა–წაკითხვა.



უცხ.დ.III.6.მოსწავლეს შეუძლია ილუსტრირებული ტექსტების გაგება და მათში ინფორმაციის მოძიება.


უცხ.დ.III.7.მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ტექსტზე მუშაობის საწყისი ჩვევები და სტრატეგიები.




 უცხ.დ.III.8.მოსწავლეს შეუძლია მარტივი წერითი კომუნიკაციის განხორციელება.



 ლაპარაკი
 კულტურათა დიალოგი
 სწავლის სწავლა
 უცხ.დ.III.9.მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს საბაზო ფონოლოგიური უნარ–ჩვევები.


უცხ.დ.III.10.მოსწავლეს შეუძლია ტექსტების ზეპირად თქმა და ლექსიკური ცოდნის გამოვლენა.


უცხ.დ.III.11.მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
 უცხ.დ.III.12.მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის სფეროდან,უცხო და მშობლიური სოციოკულტურული გარემოს ერთმანეთთან შედარება.
 უცხ.დ.III.13.მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.



უცხ.დ,III.14.მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.


უცხ.დ.III.15.მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელებთან,მასწავლებელთან თანამშრომლობა.


უცხ.დ.III.16.მოსწავლეს შეუძლია არსებული რესურსების გამოყენება და ახლის შექმნა.





  N
 თემა
 თემის მოკლე აღწერა
 ე.ს.გ.მისაღწ.შედ
 მეთოდები 
 რესურსები
 დრო
შეფასება 
შენიშვნა 
 Welcome
unit
Introduction.verbs:to be,to have, can,there is,there are...Pr.continuous tense. Pr.simple tense.Past simple,Prepositions.Hobbies.A day likes& dislikes.Numerals.Commands.Clothes.
 უცხ.დ.3–1
უცხ.დ.3–2
უცხ.დ.3–3
უცხ.დ.3–4
უცხ.დ.3–5
უცხ.დ.3–6
უცხ.დ.3–7
უცხ.დ.3–8
უცხ.დ.3–9
უცხ.დ.3–10
უცხ.დ.3–11
უცხ.დ.3–12
 მოსმენა,კითხვა და გამეორება.ხმამაღლა კითხვა,როლური კითხვა,როლური თამაში.სურათების აღწერა.სავარჯიშოების შესრულება.მოკლე თხზულების დაწერა.
 სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული.CD ფლეიერი,ლეპტოპი,დაფა,ცარცი,ლალამი,რვეული,ფურცლები.
 6 სთ
 განმავითარებელი (კომენტარი)

 2
 Unit 1
 In school.the first day in school.Reading comprehension and vocabulary.Save Henry.(part 1) Verb-to be,past form,grammar in conversation.A song Phonics-ar.Class composition.
  უცხ.დ.3–1
უცხ.დ.3–2
უცხ.დ.3–3
უცხ.დ.3–4
უცხ.დ.3–5
უცხ.დ.3–6
უცხ.დ.3–7
უცხ.დ.3–8
უცხ.დ.3–9
უცხ.დ.3–10
უცხ.დ.3–11
უცხ.დ.3–12
 მოსმენა,კითხვა და თხრობა.სავარჯიშოების შესრულება.მოსმენა და როლური კითხვა.როლური თამაში.კითხვებზე პასუხი.სურათების აღწერა,მოსმენა და მღერა.მოკლე თხზულების დაწერა სურათების მიხედვით.
  სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული.CD 
ფლეიერი,ლეპტოპი,დაფა,ცარცი,კალამი
,რვეული,ფურცლები.
 6 სთ
 განმავითარებელი (კომენტარით)

 3
 Unit 2
 On the farm.Jack and the beanstalk.Reading comprehension and vocabulary.Save Henry (part 2) Regular verbs.Grammar in convrsation.Asong.Phonics - ou.Class composition.
   უცხ.დ.3–1
უცხ.დ.3–2
უცხ.დ.3–3
უცხ.დ.3–4
უცხ.დ.3–5
უცხ.დ.3–6
უცხ.დ.3–7
უცხ.დ.3–8
უცხ.დ.3–9
უცხ.დ.3–10
უცხ.დ.3–11
უცხ.დ.3–12
 მოსმენა,კითხვა და თხრობა.სურათების აღწერა,სავარჯიშოების შესრულება.მოსმენა და როლური კითხვა.წინადადებების შედგენა სურათის მიხედვით.სურათების აღწერა.მოსმენა და მღერა.მოსმენა და კითხვებზე პასუხის გაცემა.მოსმენა და გამეორება.მოთხრობის დაწერა სურათების მიხედვით.
   სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული.CD 
ფლეიერი,ლეპტოპი,დაფა,ცარცი,კალამი
,რვეული,ფურცლები.
 6 სთ
  განმავითარებელი (კომენტარით)

 4
 Unit 3
 People at work.A helicopter pilot.A hospital nurse.Reading comprehension and vocabulary.Professions.Save Henry (part 3)Degrees of comparison of adjectives.Grammar in conversation.A rhyme.Phonics -ay. class composition- A lifeguard.
    უცხ.დ.3–1
უცხ.დ.3–2
უცხ.დ.3–3
უცხ.დ.3–4
უცხ.დ.3–5
უცხ.დ.3–6
უცხ.დ.3–7
უცხ.დ.3–8
უცხ.დ.3–9
უცხ.დ.3–10
უცხ.დ.3–11
უცხ.დ.3–12
 მოსმენა,კითხვა და თხრობა,სავარჯიშოების შესრულება,მოსმენა და როლური კითხვა.კითხვებზე პასუხი.სურათების აღწერა.მოსმენა და გამეორება.მოკლე თხზულების დაწერა სურათების მიხედვით.
    სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული.CD 
ფლეიერი,ლეპტოპი,დაფა,ცარცი,კალამი
,რვეული,ფურცლები.
 6 სთ
   განმავითარებელი (კომენტარით)

 5
 Revision  1
 Listen and do the exercises.project 1.A farmyard.

  კითხვა, თარგმნა და კითხვებზე პასუხების გაცემა.ფერმის ეზოს დახატვა,პროექტის შესრულება და პრეზენტაცია. 
სახელმძღვანელო,სამუშაო ფურცელი.ფანქრები,საწერი კალამი.
 2 სთ
    განმავითარებელი (კომენტარით)

 6
Unit 4
Things we use.The american pioneers.Cup and ball game.Reading comprehension and vocabulary.Save Henry.(part 4) questions If+ past tense.Grammar in conversation.listening exercises.Phonics-ow. class composition.
    უცხ.დ.3–1
უცხ.დ.3–2
უცხ.დ.3–3
უცხ.დ.3–4
უცხ.დ.3–5
უცხ.დ.3–6
უცხ.დ.3–7
უცხ.დ.3–8
უცხ.დ.3–9
უცხ.დ.3–10
უცხ.დ.3–11
უცხ.დ.3–12
მოსმენა,კითხვა და თხრობა.სურათების აღწერა.სავარჯიშოების შესრულება.მოსმენა და როლური კითხვა.წინადადებების შედგენა სურათის მიხედვით.სურათების აღწერა.როლური თამაში,მოსმენა და გამეორება.სურათებისა და ლექსიკის გამოყენებით წინადადებების დასრულება.
    სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული.CD 
ფლეიერი,ლეპტოპი,დაფა,ცარცი,კალამი
,რვეული,ფურცლები.
6 სთ
    განმავითარებელი (კომენტარით)

 7
Unit 5
Sound and pictures.Let's listen to music.Reading comprehension and vocabulary.Save Henry. (part 5) There was,there were-construction.Grammar in conversation.A song.Listening exercise.Phonics-ir.Class composition.Let's watch TV.
    უცხ.დ.3–1
უცხ.დ.3–2
უცხ.დ.3–3
უცხ.დ.3–4
უცხ.დ.3–5
უცხ.დ.3–6
უცხ.დ.3–7
უცხ.დ.3–8
უცხ.დ.3–9
უცხ.დ.3–10
უცხ.დ.3–11
უცხ.დ.3–12
მოსმენა,კითხვა და თხრობა.სურათების აღწერა.სავარჯიშოების შესრულება.სურათის აღწერა,მოსმენა და როლური კითხვა.Yes/No კითხვითი წინადადებების შედგენა სურათის მიხედვით.სურათების აღწერა.როლური თამაში "At the shop".მოსმენა და გამეორება.მოსმენა და მღერა.მოსმენა და კითხვებზე პასუხის გაცემა.მოსმენა და გამეორება.სურათების და ლექსიკის გამოყენებით თხზულების დაწერა.
    სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული.CD 
ფლეიერი,ლეპტოპი,დაფა,ცარცი,კალამი
,რვეული,ფურცლები.
6.სთ
    განმავითარებელი (კომენტარით)

 8.
 Unit 6
 winners! the international games are fantastic!Reading comprehension and vocabulary.Sports.Save Henry (part 6)Irregular verbs.Grammar in conversation.A song.
    უცხ.დ.3–1
უცხ.დ.3–2
უცხ.დ.3–3
უცხ.დ.3–4
უცხ.დ.3–5
უცხ.დ.3–6
უცხ.დ.3–7
უცხ.დ.3–8
უცხ.დ.3–9
უცხ.დ.3–10
უცხ.დ.3–11
უცხ.დ.3–12 
 მოსმენა,კითხვა და თხრობა.სურათების აღწერა.სავარჯიშოების შესრულება.სურათის აღწერა,მოსმენა და როლური კითხვა.Yes/No კითხვითი და უარყოფითიწინადადებების შედგენა სურათის მიხედვით.სურათების აღწერა.მოსმენა და მღერა.მოსმენა და გამეორება.მოსმენა და კითხვებზე პასუხის გაცემა.სურათების და ლექსიკის გამოყენებით წერილის დაწერა.
   სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული.CD 
ფლეიერი,ლეპტოპი,დაფა,ცარცი,კალამი
,რვეული,ფურცლები. 
 6 სთ
    განმავითარებელი (კომენტარით) 


 9.
Revision2
 Listen an read and act out the story.project -2.Mr.Oats andPpear TreeFarm.

 კითხვა,თარგმნა,ტექსტის გაგება და შინაარსის გადმოცემა.ჯგუფებში პროექტის შესრულება და პრეზენტაცია.
 სახელმძღვანელო,სამუშაო ფურცელი.ფანქრები,საწერი კალამი.
2 სთ 
     განმავითარებელი (კომენტარით) 


 10.
Unit 7 
At the station. 





































































0 comments:

Post a Comment